איך לחמם את הבית בזול ובעיצוב מושלם?

תופעת הקמינים לבית שכבשה את העולם מסתערת גם על מדינת ישראל. לאורך השנים האחרונות גובר הביקוש דווקא לקמין חשמלי ביתי מעוצב בהתאמה אישית לבתים פרטיים, אם בעבר רק אנשים עשירים הרשו לעצמם ליהנות מפתרונות חימום פרקטיים זולים ומעוצבים באופן מרשים, כיום ניתן למצוא אותם בכל בית, משרד או חדר.

קמין חשמלי
קמין חשמלי

ישנם מבחר סוגים שונים של קמינים: עץ, גז, פלט ולכולם יתרונות וחסרונות שונים. לעומתם הקמין החשמלי מספק את הנתונים הטובים ביותר מכל הבחינות העיצוב, בטיחות ורמת זיהום וכמובן הוא השימוש בו הוא הזול ביותר. הקמין החשמלי מעוצב בטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת את התאמתו למבחר גדול של חללים, כך למשל האו מסוגל להעניק מראה אלגנטי ומסודר לצד אותנטיות וכפריות, דקורציה פנימית של עץ טבעי, או אבני קריסטל ואפילו חלוקי נחל ועוד במידת הצורך. שלל העיצובים ומבחר עצום של גדלים וסוגים העניקו לו ערך מוסף ייחודי על פני הקמינים השונים.

בנוסף קמין החשמלי הוא האופציה הבטוחה ביותר עבור כל משתמש. נדרש רק שקע חשמלי על מנת להפעיל אותו, גובה הלהבה נשלט בצורה מלאה של בני הבית, בדגמים מסוימים אף באמצעות שלט רחוק. כל ההתעסקות המיותרת והמסוכנת עם חומרים דליקים כמו גז או נפט אינם רלבנטיים ונחוצים בחימום הבית באמצעות הקמין החשמלי.

רמת הזיהום והפגיעה בסביבה ובטבע היא הנמוכה ביותר וכמעט כלל לא קיימת, השימוש בקמין הוא בחשמל ביתי בלבד, ללא ריחות משונים ולא נעימים או תחזוקה אינטנסיבית ויקרה והכי חשוב מסייע בשמירה על הסביבה. בניגוד לקמין מעץ אשר להפעלתו נדרשת רכישת עצים מהטבע ולשרוף אותם בנוסף ישנם פרמטרים של אחזקה וניקיון הפיח והארובה. קמין הנפט מצריך התעסקות עם נידוף הריח מהבית והסלון דבר העלול לפגוע בנוחות האורחים.

אחת הנקודות המרכזיות שמעידות כי קמין חשמלי הוא האופציה המשתלמת ביותר לבית או לעסק כפתרון חימום טכנולוגי מתקדם ומעוצב היא המחיר הזול ביותר. התקנת הקמין בכל חלל היא עניין פשוט שאינו מצריך התערבות של גורמים חיצוניים או אישורים מיוחדים, ומותאם לחדרים קטנים וגדולים כאחד. צריכת החשמל בקמין היא סבירה לחלוטין ובמיוחד אם משווים אותו למערכות חימום ביתיות שהאפקטיביות שלהם אינם תמיד יעילות וצריכת החשמל גבוהה הרבה יותר. התקנה פשוטה שלא דורשת מעברים של צינורות מיוחדים וקידוחים או פתח ליציאת ארובה או כל דרישה של אמצעי חימום אחרים.

הקמין החשמלי הוא פתרון חימום מעוצב, בטיחותי, מסייע בשמירה על הסביבה וכמובן הזול ביותר. אצלנו ב”חום הקמין” תוכלו למצוא מגוון של קמינים חשמליים מעוצבים בהתאמה אישית.

מתלבט רוצה לקבל פרטים נוספים?

גלילה לראש העמוד

אנו בחום הקמין מציעים שרותי תחזוקה ניקיון ארובות, שרותי תיקונים, הכינו את הקמין שלכם לחורף.

שרות תיקונים ותחזוקה

דילוג לתוכן