קמין גז

קמיני גז

קמין גז מעוצב

חולמים על קמין גז בסלון? זה הזמן להגשים את החלום שלכם ולהזמין קמין איכותי שיחמם לכם את החורף ויעצב לכם את הסלון באופן מושלם! הקמין משמש בתים רבים לחימום הבית בדרכים שונות כגון גז, סולר או עץ ומספק עוצמות חום מדהימות שלא תוכלו להפיק באף מתקן חימום אחר. נמאס לכם מהחום של המזגן בחורף?

קמין הגז הוא הפתרון המושלם בשבילכם! חברה מקצועית לייבוא ושיווק קמיני חימום לבית, תספק לכם את ההובלה עד הבית שלכם ואת ההתקנה בצורה מושלמת ובטיחותית. הסלון שלכם יראה מדהים עם הקמין המחמם הנחשב לשיטת החימום האדיאלית ביותר.

קמין סולר בעיצוב קלאסי

דרך נוספת לחמם את הבית עם קמין היא באמצעות שריפת סולר. קמין סולר נחשב לבטיחותי במיוחד והוא משמש בסיסים רבים של צה”ל באיזורים קרים כמו איזור רמת הגולן. קמין הסולר נחשב למשתלם במיוחד מכיוון שהסולר הוא יחסית זול לעומת חשמל והוא מאפשר חימום בעוצמה גבוהה מאוד שתספק לכם את האפשרות ללכת עם בגדים קצרים בבית, גם בימי החורף הקרים ביותר!

קמין בנוי בתוך קיר הבית

את סוגי קמיני החימום השונים ניתן להתקין בצמוד לקיר או בתוך קיר הבית. קמין בנוי הוא הקמין אשר מותקן בתוך קיר הבית ונחשב לקלאסי ביותר ומספק מראה אותנטי של קמינים של פעם. אם אתם רוצים את הקמין בנוי בתוך הקיר, כדאי שתזמינו את הקמין הבנוי מחברה מקצועית עם ניסיון בהתקנה של קמינים בתוך הקיר.

איך מתקינים קמין גז בנוי?

תוכלו להתקין קמין דרך צוות חברת חום הקמין! חברת חום הקמין מביאה איתה ניסיון של מעל ל-17 שנים בייבוא, שיווק והתקנה של קמיני חימום איכותיים מסוגים שונים כולל סולר וקמין אשר פועל על שריפת עצים. צוות החברה מביא לכם את קמיני החימום האיכותיים והבטיחותיים ביותר.

קמין גז יוקרתי של חברת חום הקמין

חברת חום הקמין מציעה לכם מבחר עצום של קמיני חימום לבית אשר ישדרגו לכם את הסלון בצורה מושלמת עם עיצוב יוקרתי וייחודי ויספקו לכם את החימום הטוב ביותר לשטחים גדולים בבית.

לחורף חם ונעים מול האח, התקשרו עכשיו לצוות חברת חום הקמין והזמינו את הקמין עם העיצוב המועדף עליכם ביותר!

למגוון נוסף כנסו לקמין חשמלי

רוצה לקבל הצעה? שלח הודעה..

גלילה לראש העמוד

אנו בחום הקמין מציעים שרותי תחזוקה ניקיון ארובות, שרותי תיקונים, הכינו את הקמין שלכם לחורף.

שרות תיקונים ותחזוקה

דילוג לתוכן