קמין הגז VS קמין חשמלי

קמין הגז VS קמין חשמלי

החורף כבר כאן והחלטתם שאתם חייבים בבית קמין. בגלל האוירה, בגלל אפקט החימום וכמובן בגלל הסגנון העיצובי שזה יוסיף לבית.

האפשרויות הן שונות ומגוונות, הן מבחינת העלויות השוטפות והן מבחינת אופי החימום. במידה והחלטתם שקמין עץ פחות רלוונטי עבורכם, כי, איפה תמצאו עצים באופן עצמאי.. אז נותרו לכם שתי אופציות עיקריות: קמין גז או קמין חשמלי.

קמין חשמלי NF1600S-3
קמין חשמלי NF1600S-3

קמין גז

קמין המופעל בגז הוא היעיל ביותר להפקת חום בבית. חומר הבעירה מנוצל באופן המיטבי ביותר, ומאפשר חימום מידי ואיכותי יותר. בנוסף לכך, ההפעלה של קמין הגז נוחה במיוחד. כן, בלחיצת כפתור אחת על השלט או הטיימר תוכלו להדליק או לכבות אותו, ממש כמו מזגן. על לבנת לבטח את הבית בצורה מרבית, תוכלו להקים ארובה כפולה (שתי ארובות המאפשרות גם יניקה וגם פליטה).

את קמין הגז תוכלו להקים ולעצב לבחירתכם, הארובה עצמה ניתנת לפיתול , כך שגם דיירים בבניינים משותפים יכולים ליהנות מקמין זה. ובאשר לאיכות הסביבה, קמין הגז הוא הידידותי ביותר מבין כל חומרי הבעירה, אינו פולט רעלים, ריחות או פיח כמו בקמינים הוותיקים המשתמשים בנפט או בעץ. עלותו של קמין הגז לא זולה, ומחירו של חומר הבעירה עומד על כ – 6 שקלים.

קמין גז בנוי SKY
חום הקמין

קמין חשמלי

הקמין החשמלי הוא הקמין החדשני ביותר מבין כל האופציות הוותיקות ומאפשר דרך פעולה זהירה ונוחה למשתמשים. בשונה מהשאר, על מנת להתקינו אין צורך בצנרת מיוחדת או שבירה של קירות הבית. כל מה שצריך זה חיבור לחשמל. הטרמוסטט שומר על האיזון בין החום שיוצא לטמפרטורת החדר, ובכך מאפשר חיסכון משמעותי בחשמל. יתרון חשוב במיוחד של הקמין החשמלי הוא העובדה שאינו פוגע באיכות הסביבה. הקמין החשמלי עובד על חשמל בלבד, ולכן, אינו מזהם את הסביבה.

למרות יתרונותיו הרבים של הקמין החשמלי, חשוב לציין כי הקמין החשמלי אינו מתאים לחימום חללים גדולים. כך שאם אתם מבקשים חימום אינטנסיבי של הבית, עדיף לכם את קמין הגז. אשר לעלויות, טווח המחירים הוא רחב מאוד ומשתנה מדגם לדגם.

גם קמין הגז וגם הקמין החשמלי מגיעים בעיצובים שונים ומגוונים, וניתן לשלבם באופן יעיל ונוח בכל חלל בבית. כיוון שאין סכנה של חימום רהיטים מסביב, ניתן לשלב את הקמינים צמוד לפריטים אחרים ללא חשש מחימום או פגיעה בהם.

לסיכום, קמיני הגז והחשמל הם אופציה מצוינת לחימום הבית וגם ליצירת אוירה עיצובית ייחודית לכם. הקמין נחשב לסמל סטאטוס, אך כיום ניתן להשיגו במחירים טובים יותר מבעבר, במיוחד בזכות השיטות החדשניות הקיימות בשוק.

מומלץ להיוועץ במומחים לחימום הבית טרם הבחירה בקמין מסוים. ניתן ליצור קשר עם הצוות המקצועי שלנו, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם בבחירת הקמין הנכון והמתאים לכם!

גלילה לראש העמוד

אנו בחום הקמין מציעים שרותי תחזוקה ניקיון ארובות, שרותי תיקונים, הכינו את הקמין שלכם לחורף.

שרות תיקונים ותחזוקה

דילוג לתוכן