קמין לחורף: איך בוחרים את הסוג המתאים לבית?

דמיינו את זה: השעה מאוחרת ואתם בדרך הביתה מיום עבודה נוסף ארוך ומייגע. הקור מקפיא את העצמות והגשם לא מפסיק לרדת. כל כך קר, שכל מה שאתם מסוגלים לחשוב עליו זה להיכנס כבר הביתה  להפשיר ולהתחמם בכורסה המפנקת לצד כוס שוקו חמה, מול הקמין החם והביתי שלכם.

אז זהו.. שאתם כבר לא צריכים לדמיין.

הקמינים מאז ומעולם היו סמל סטאטוס בישראל. בעבר הייתה אמונה כזו שאם יש לכם קמין בבית, המשמעות היא שהסתדרתם בחיים. אבל היום הזמנים השתנו, עכשיו אפשר למצוא קמינים בבתים רבים בארץ, בגלל מספר סיבות: עלויות רכישות הקמינים לאורך השנים יורדות ולכן אנחנו יכולים להרשות לעצמנו קמין ביתי. מגוון רחב, הקמינים במהלך השנים השתכללו והתרחבו כיום קיימים סוגים שונים של קמינים: קמין חשמלי, קמין גז, קמין עץ לכל אחד מהם יתרונות שונים. עיצוב פנים, הוספת קמין בבית נחשבת לאמירה משמעותית בעיצוב הפנים המודרני ותורמת לאופי והסגנון של בני הבית. אם בעבר, הקמין נחשב למוצר “נובורישי”, המצוי באחוזות עשירים בלבד, דעו לכם שכיום לפי נתונים שהתפרסמו בישראל, ניתן למצוא קמין אצל לפחות ארבעה אחוז מהבתים בישראל, כ -300,000 מתושבי המדינה. המשמעות היא שהקמין הפך למוצר נגיש בכל בית, נוח ומעוצב בגימור גבוה.

גם אתם חושבים להיות חלק מקהילת הישראלים שהוסיפו קמין לחורף בביתם, כדאי שתכירו את הסוגים ואז תחליטו מי מהם הכי מתאים לסגנון האישי והבית שלכם:

קמין עץ

הקמין האידיאלי לתחושה הרומנטית האותנטית, ואם אתם מתחברים לתפעול ידני, ממש כמו פעם, המצריך גם את האיסוף של הגזעים, אז מצאתם את שחשקה נפשכם. קמין העץ מאפשר פיזור חום אחיד ונעים בבית, וכיוון שעץ ניתן למצוא בכל מקום בטבע, ובחינם, גם העלויות אינן גבוהות. לבערה החזקה והטבעית של העץ יתרון עצום כשהוא אינו מייבש את האויר בבית כמו בשימוש במזגן או במפזר חום.

קמין עץ
קמין עץ

 

קמין חשמלי

ממש כמו תנור חשמלי, מקור החום בקמין החשמלי הוא ביצירת זרם חשמלי שעוצמתו ניתנת להכוונה ע”י המשתמש. נורות לד ייחודיות מייצרות נראות של להבות ואש ואווירה חיה וחמימה. הסוד הוא בעיצוב, בשקט ובהנאה הגדולה שתחוו בימים הקרים.

קמין חשמלי
קמין חשמלי

 

קמין חשמלי מאת חברת חום הקמין

קמין גז

אם אתם מחפשים את האווירה הייחודית, החימום המהיר ואת התפאורה המושלמת לחורף הקר? קמין הגז הוא לחלוטין הפתרון עבורכם. גם כאן, כמו בקמין החשמלי, ההפעלה היא בלחיצת כפתור, וניתן לכוון לטמפרטורה הרצויה, בלי מאמץ.

קמין גז
קמין גז

 

שילוב קמין בעיצוב הבית הופך את החלל לנעים ומזמין, ומעל לכל, לקלאסי בכל מובן. גם את הקמין החשמלי, כמו את קמין העץ ואת קמין הגז ניתן למצוא במבחר רחב ונפלא של עיצובים, באופי מודרני, כפרי או קלאסי, המשתלבים בצורה מושלמת בחלל המשפחתי. אם תרצו ניתן לעצב עבורכם באופן אישי, לבחירתכם מגוון חומרים להכנת הקמין- מתכת, שיש וקרמיקה מעוצבת ביד אומן.

מעוניינים בקמין לחורף לביתכם? פנו אלינו חברת “חום הקמין” וקבלו ייעוץ והצעת מחיר בחינם, ללא עלות.

גלילה לראש העמוד

אנו בחום הקמין מציעים שרותי תחזוקה ניקיון ארובות, שרותי תיקונים, הכינו את הקמין שלכם לחורף.

שרות תיקונים ותחזוקה

דילוג לתוכן