קמין פלט

שמעתם על שיטת החימום החדשנית שנכנסה לישראל? בכדי לחמם את הבית בצורה עוצמתית וחסכונית במיוחד, ניתן להשתמש בקמין פלט Pellet המופעל על-ידי שריפה של פתיתי עץ דחוסים. פתיתי הפלט Pellet עשויים מחומרי עץ ממוחזרים ונחשבים לזולים במיוחד ומאפשרים לחסוך בעלויות החימום בצורה יעילה ביותר. קמין הפלט פועל על חשמל אך החימום מתבצע באמצעות פתיתי הפלט Pellet המספקים חום עוצמתי, אחיד ונעים לחללים גדולים בתוך הבית.

קמין פלט mcz של המותג הפופולרי

אחד המותגים הגדולים של קמין הפלט הוא המותג האיטלקי MCZ הנחשב למוצלח במיוחד. המותג האיטלקי MCZ מביא לכם את קמיני העץ הטובים ביותר ובאיכות גבוהה במיוחד. קמין פלט mcz מספק לכם זמני בעירה ארוכים ואף ניתן להתקין קמין MCZ בתוך הקיר בדגמים הייחודים של המותג.

קמין פלט 

איפה כדאי להזמין קמין פלט?

המקום הטוב ביותר להזמין ממנו קמין הוא אצלנו באתר! אצלנו בחברת חום הקמין אנחנו מביאים אתנו ניסיון של קרוב ל-20 שנה בייבוא ואספקה והתקנה של קמינים איכותיים ללקוחות בכל רחבי הארץ! אם אתם סובלים מהקור בימי החורף, קמין איכותי הוא הפתרון היעיל בשבילכם לטווח הארוך. צוות חברת חום הקמין מזמין אתכם להיכנס לקטלוג הקמינים המרהיב באתר של החברה ולבחור את סוג הקמין ועיצוב הקמין המתאים לכם ביותר.

קמין פלט של חברת חום הקמין

חברת חום הקמין מספקת לכם שירות מקצועי עד הבית הכולל הובלה והתקנה של קמינים בהתאמה מדויקת ובאופן בטיחותי. צוות חברת חום הקמין כולל מומחים בתחום הקמינים אשר שם דגש על בטיחות ההתקנה ובטיחות המשתמש בקמין. עם צוות חברת חום הקמין, אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו את הקמין הטוב ביותר ואת ההתקנה המקצועית ביותר שתספק לכם את החום הטוב ביותר לבית!

התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר וצוות חברת חום הקמין יתן לכם מענה מקצועי ומהיר לפתרון בעיית החימום בבית שלכם!

מתלבט רוצה לקבל פרטים נוספים?

גלילה לראש העמוד

אנו בחום הקמין מציעים שרותי תחזוקה ניקיון ארובות, שרותי תיקונים, הכינו את הקמין שלכם לחורף.

שרות תיקונים ותחזוקה

דילוג לתוכן