קמין גז איכותי

קמין גז איכותי

לצפייה בכל קמיני הגז לחץ כאן

 

ב-2020 ישנם לא מעט דרכים לחמם את הבית וברובם נקבל ממש רהיט לבית קמין מעוצב ואוירה רומנטית 

במאמר הבא אנחנו נדבר על קמיני גז

1.מה יתרונות וחסרונות של קמין גז ?

2. מה סוגי קמיני הגז הקיימים ?

3.מה דרוש להכנת תשתית הבית לפני התקנת קמין גז ?

4.מה הן העלויות של קמין גז ?  

יתרונות וחסרונות של קמין גז

לקמין גז יש לא מעט  יתרונות,  אווירה רומנטית, חימום ובערה נקייה מבלי להתעסק  בעץ וניקיון הקמין. והיתרון הבולט ביותר מבין כל סוגי הקמינים האחרים  הדלקתו הינה פשוטה עם שלט ובנוסף מגיע עם טיימר ותרמוסטט . כך שאם תרצו לחזור מהעבודה לבית חם – כל מה שצריך  לעשות זה לכוון את הטיימר והטמפרטורה שתרצו, והקמין כבר יידלק בהתאם לשעה שקבעתם . כמו כן התרמוסטט יאפשר לכם לקבוע את הטמפרטורה הרצויה, ו ברגע שהחלל יתחמם, הקמין יפסיק את זרימת הגז, בכדי למנוע בזבוז מיותר של גז (עלויות).

בקמין גז יש חסרון אחד בולט , הינו המחיר שלו, ועלויות הפעלה, לצורך המחשה:
עלות תפעול קמין עץ לשעה הינה 2 שקלים לעומת עלות תפעול קמין גז כ 4 שקלים לשעה

סוגי קמיני הגז הקיימים 

לפני שאנחנו רצים לרכוש קמין גז, חייבים להבין שקיימים שני סוגים  של קמיני גז כמו בשאר הקמינים, קמין ליבה המושקע בתוך נישה, מה שנקרא פלזמה, וקמין עומד על 4 רגליים.
קיים לא מעט גדלים ועיצובים שונים משני הסוגים הללו, מחיר הקמין עצמו נקבע לפי גודלו והספק החימום שלו , חשוב להבין ששני סוגים אלו טובים באותה רמה, הבחירה ביניהם תלויה בכם,        מה העיצוב המועדף עליכם.

התקנת קמין גז ליבה – קמין גז המושקע בתוך נישה גבס, קיר לבנים או כל עיצוב אחר. בבחירה בקמין גז מסוג זה, תצטרכו לקחת בחשבון עלויות של בניית אותה נישה (עיצוב).
התקנת קמין גז עומד על 4 רגליים – קמין גז סטנד פרי  הינו קמין ‘עצמאי’ שעומד בחלל החדר, ואינו קשור לשום נישה כזו או אחרת. התקנת קמין גז סטנד פרי, מתאים בעיקר לחלל גדול יותר.  

הכנת תשתית הבית לפני התקנת קמין גז  

תשתית גז נפרדת מהגז הביתי.
2 בלוני גז גדולים המחוברים ישירות לקמין.
הכנת תשתית הגז תבוצע  אך ורק ע”י טכנאי גז מוסמך.
אם אתם בשלב בנייה או שיפוצים, מומלץ לתכנן את מיקום קמין, בין אם זה נישה או קידוחים למעברי הארובה. כמן כן העברת קו גז מבלוני גז ועד מיקומו של הקמין, מומלץ להתייעץ עם מתקין לגבי קוטר צינור גז,(בהתאם למרחק מבלוני גז)

עלויות של קמין גז
מחירי קמיני גז מחולקים ל 3 אלמטים: מחיר הקמין, מחיר ההתקנה, עלויות חימום.
מחירי קמיני גז נעים מ כ 9000 שקלים ויכול להגיע ל 30000 שקל כמו שהזכרנו קודם  תלוי בסוג והספק הקמין עצמו. לצורך המחשה: קמין בלגי סטנד פרי בסביבות 9000 שקל לעומת קמין ליבה מושקע ברוחב 1.8 מטר (פלזמה) בסביבות 17000 שקל (קיימים המון גדלים ועיצובים)

על קצה המזלג

בערה נקיה לחלוטין, ללא פיח וללא שאריות עצים, תחזוקה מינימלית, תעסוקה אפסית

טיפים

קמין גז מזמן נחשב לחלק מעיצוב בבית, קיים מבחר רחב מאוד של מידות ועיצובים ,
החל מ 0.50 מטר ועד 2.5 מטר ובתוספת גזירי עץ מלאכותיים, או חלוקי נחל,ובסדרת הקמינים החדשה ניתן לשלב ליידים צבעוניים ( סדרת ה club ).
קיימים דגמים עם זכוכית רק בחזית, זכוכית פינתית, זכוכית גם בחזית וגם בשני הצדדים. רוב בקמיני גז מגיעים עם מעל 2 מבערים ודגמים מסוימים מגיעים עם 5 מבעירים. (חסכון בצריכת גז)

לעוד שאלות מוזמנים להתקשר אלי

עומר 0528313647

רוצה לקבל הצעה? שלח הודעה..

גלילה לראש העמוד

אנו בחום הקמין מציעים שרותי תחזוקה ניקיון ארובות, שרותי תיקונים, הכינו את הקמין שלכם לחורף.

שרות תיקונים ותחזוקה

דילוג לתוכן